Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexLaatste afbeeldingenPortalInformatieRegistrerenInloggen

 

 Fatima.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kathy

Kathy


RPG punten : 38
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Negerwijkje. ♥

Character sheet
Leeftijd: 15
Partner: I'm scared I'll never be enough to keep you around. ~
Krachten:

Fatima. Empty
BerichtOnderwerp: Fatima.   Fatima. Emptydi dec 27, 2011 1:21 pm

Hallo. Goedendag. Bonjour. Guten tag. Good day. Konnichiwa. Boe. Nihao, etc.

Ik ben Achmed Mohammed Fatima Ali. Mijn roepnaam is Fatima. Je spreekt mijn volledige naam uit als achme(HELLEEE ZACHTE ->)d Mohammed (Alsof je gaat kotsen) Fatima (alsof je boos bent dus je schreeuwt het) en Ali (En dan de i helemaal.. Hoe zeg je dat? Apart. Dus Al en er meteen achteraan II!!!!!) Snap je? Oké. Prent het maar goed in je hoofd want anders maak ik jou dood. C: ♥️

Mijn verdere hobby's; Assassins creed Revelations, Cosplay met anita middernacht. Ik wil gewoon die gezichten zien van de voorbijgangers en rondhangende jongeren. Je lacht je serieus dood. Ohja, ik lees graag manga. Ik heb er nu 15, knap niet waar? =0. Ik ben in het bezit van 2 cosplaypakjes (Misao uit lucky star en Haruhi suzumiya uit the manolochy of haruhi suzumiya). Jaja. Trots op mezelf. Ik eet graag sushi en noodles met stokjes. En ik ben verliefd op de Ipad, PS3, Wii en laptop. Verder vind ik het leuk om over mijn oudere zus heen te rollen als we op de bank liggen. Mijn favoriete (en enige echte series) zijn Degrassi the new generation en Glee. Verder kijk ik ook Anime, maar niet alle. Naruto en Bleach lach ik uit. Vooral de mensen die naruto mensen cosplayen *kucht hard*. Ik ben een ABK. Waarbij ik mezelf het recht mag geven om mezelf een activist te noemen. Het ABK is trouwens een nieuwe 2e kamer kanidaat; de Anti BoomKnuffelaars. JAJA! JE LEES THET GOED STOMME LISA!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben beste vriendinnen met Lisa ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ En sabine ♥️ ♥️♥️ ♥️ ♥️ ♥️. Wist je niet hè? Nu wel. Ok.
Mijn favoriete haarstijl is lang, kroesachtig en een beetje dread. Maar die draag ik onder. Weet je wel. *Knipoog*. Ik heb trouwens bruin haar en blauwe ogen. De enige Duitse worden die ik ken zijn; EIN REICH, EIN VOLK, EIN FUHRER! Knap van mij, niet waar? alien < Smiley.
De enige reden dat ik van kerst houd zijn de cadeautjes. Ook dit jaar heb ik er veel weten te bemachtigen, hetzelfde met geld. VEEL GELD VOOR MICH YES SCHOENEN KOPEN!!!!
Oké, verder. Ik houd van schoenen. Ik heb liefde voor schoenen. Mijn schoenen zijn alles voor me. Ik heb er helaas nog maar.. *Rent naar schoenen kast* *telt paren* 25 paar schoenen. Maar daar maak ik er binnenkort 26 van. WANT IK KRIJG ECHTE DR MARTENS ORIGINALS WHITE JEEEEEJJ!!!!!
Het zijn schoenen. Ben ik blij mee. SCHOENENNN!!!! Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Mijn echte serieuze ding zal over een lange tijd wel weer komen. Wil je serieuze informatie enzo? PB me maar lekker. Al weet ik niet of ik serieus zal reageren. TIHIHIHIIHIHIHIHIIHIHI.
Kusjes x

Suspect

P.S; Rape graag Chanel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mymostpreci0ustreasure.tumblr.com/
Eve

Eve


RPG punten : 32
Registratiedatum : 07-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ergens op deze aardbol...

Character sheet
Leeftijd: 18 years
Partner: You're my ever lasting love ♥
Krachten:

Fatima. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fatima.   Fatima. Emptydi dec 27, 2011 1:35 pm

Welkom!!! 8D Raaj XD

fijn om te weten dat je dat graag doet... nu word ik bang, maar dat was ik zoiezo al voor je <3
wat heb je toch een... mooie naam *kuch*
en volgens mij heb jij een schoenen obsessie ;3
ooeeee kan jij ook duitse woordjes spreken 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fatima.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: