Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexLaatste afbeeldingenPortalInformatieRegistrerenInloggen

 

 .turning into love-sick lullabies.;;x

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptyma maa 12, 2012 9:20 am

Het was ongeveer acht uur 's ochtends. Vrij vroeg dus. Hij zat in een bruine broek, witte v-neck en een paarse sjaal. En met zijn bril, natuurlijk. Hij keek naar het scherm van zijn laptop en klikte "Gemini" aan. Het was de Tumblr pagina van Zodiac City, waarin je feiten kon lezen over sterrenbeelden. En hij geloofde in dat soort dingen. Sollux was een Gemini, wist hij toevallig. En hij zocht alleen op zodat hij wist hoe hij hem onder de huid kon zitten! Eerlijk waar! Ja, daar hield hij mensen vast mee voor de gek. Hij scrollde door, maar zag niks nieuws sinds vorige week. Wow, hij lette er wel erg op. Zijn mobiel ging en hij nam op. "Hey?" mompelde hij. "Oh, hey, Eridan! Wat ben ik blij dat je al wakker bent! Niet dat je niet had verteld dat je een ochtendpersoon bent, haha! Maar ik wou vragen of je met me wou ontbijten bij Starbucks om half tien?" Ze praatte zoveel.. Dat vond hij wel leuk aan haar hoor, maar ze was zo enthousiast over alles. En hij niet. "Uh, ja, is goed hoor. Vvoel je je dan al wwat beter?" vroeg hij en stond op van zijn bureau, zijn laptop daarbij dichtdoend. "Oh, ja hoor! Ik ben er weer helemaal bovenop! Zie ik je zo dan?" Hij bevestigde dat hij haar om half tien zou zien. "Toedels!" Dag Fef.

Hij bevond zich al drie kwartier van te voren in Starbucks. Hij zat met zijn boek en een warme koffie. Hij vond het wel interessant en vermaakte zich wel. Vroeger was hij onzeker over alleen eten, maar als je jezelf bezig had, viel het wel mee.
"Eridan! Wacht je hier al lang?" Hij keek op naar een paar blauwe ogen en een warme glimlach. "Nee, niet.. zo.. lang." Zijn woorden vertraagde zich omdat hij haar gast zag. "Oh, ja, ik heb Sollux meegenomen, want hij was ook al wakker! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Ik ga even koffie halen." Elke aanraking die hij tussen Fef en Sol zag, brak hem een beetje. Man, hij zag er nu al tegenop.

[&Sollux]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptyma maa 12, 2012 10:21 am

Nogal moe zat hij voor de computer, met half open ogen. Het was half zes ’s ochtends. Hij had net de code af die hij voor vandaag moest inleveren, thank god dat hij thuis mocht werken. Vermoeid wreef hij door zijn ogen en liet hij zijn hoofd op het bureau neervallen. Iets meer dan tweeënhalf uur later werd hij wakker. Zijn telefoon trilde en het bekende deuntje klonk. Door het deuntje wist hij dat het FF was. Vermoeid tilde Sollux zijn hoofd op. Huh? Oh. FF. Hij hield het ding bij zijn hoofd, mompelde wat als begroeting waar hij een hoop gelach als antwoord op kreeg.
"Oh Sollux, wat ben je toch grappig als je moe bent! Bel ik je soms wakker? Dat was niet de bedoeling hoor, al is je reactie erg leuk!" Hij glimlachte even toen hij de alsmaar bekende stem hoorde.
"Ehehe. Nee hoor. Ik ben al wat langer wakker." Maak er maar een paar seconden van. "Ik vraag me af waarom je me nu opeens belt. Je belt me nooit zo vroeg." Ze wist dat hij normaal nu nog lag te slapen. Het moest wel erg belangrijk zijn als ze hem zo vroeg wakker belde, om.. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes, turend naar zijn horloge. Bijna tien over acht. Hm. Normaal belde ze altijd om half tien of zo. Er volgde een heel verhaal over dat ze wakker was en zich verveelde en shit, maar het kwam er op neer dat ze hem meevroeg om bij Starbucks te gaan ontbijten. Oeh. Een ochtenddate. Meteen leek alle vermoeidheid weg te zijn vervaagd als sneeuw voor de zon en Sollux ging wat meer overeind zitten.
"Oké, dan zie ik je dan!" Ze hing op en een tevreden glimlach verscheen op zijn gezicht. Ze moesten vaker van die ochtenddates doen. Hij had er nu al zin in.
Half dan. Toen hij bij haar huis aan was gekomen, zoenden ze innig als begroeting. Haar armen waren gretig en ze vroeg wel meer dan normaal van hem. Er zat een achterliggende reden achter en die vertelde ze al snel. FF had Ampora ook uitgenodigd omdat hij ook al wakker was. Vast weer een van haar "Sollux-en-Eridan-moeten-weer-vrienden-worden"-acties. Typisch haar. En omdat hij gewoon niet kon weigeren door haar schattige oogjes, haar beeldschone uiterlijk en haar charmes, stemde hij er mee in. Waar had hij zich nu weer ingewerkt? Eenmaal bij Starbucks zag hij Ampora al aan een tafeltje zitten. Zijn ogen knepen zich tot spleetjes. Grom.
"Eridan! Wacht je hier al lang?" Why the fuck was hij hier?  Zijn hand omklemde de middel van FF wat steviger vast. Niet heel erg, nog net zo dat het prettig bleef. Hij zou haar echt geen pijn gaan doen. 
"Nee, niet.. zo.. lang." Sollux snoof toen hij de blik van de andere jongen zag. Hij kon nog steeds niet geloven dat FF en Ampora samen waren geweest voor een korte tijd. Vreselijk.
"Oh, ja, ik heb Sollux meegenomen, want hij was ook al wakker! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Ik ga even koffie halen." Hoe meer zielen, hoe meer oorlog zou je het kunnen noemen. Sollux zij tegen FF dat hij wel hetzelfde zou nemen, waarna ze weg liep. Hij ging aan een van de vier stoelen zitten, degene schuin tegenover de ander en het verst van elkaar weg. "Ampora," kwam er minachtend uit zijn mond. Nope. Ze gingen echt geen vrienden meer worden. FF, je plan was mislukt. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptyma maa 12, 2012 10:36 am

En weg was ze weer. Hij keek hoe ze weg liep en liet zijn ogen weer langzaam terug glijden naar Sollux. Het was makjelijker om te doen alsof je iemand haatte, om over het algemeen hun helemaal de grond in te boren, dat dat het was om toe te geven dat je naar ze verlangde. Zijn blik staarde vol afschuw naar Sollux die op de stoel het verste weg van hem ging zitten. Oké, tijd om zijn blik af te wenden. Hij ging weer verder met zijn boek, zijn best doend om niet op Sollux in te gaan. "Ampora." Ja, ja, hij was er nog.
"Sol." gromde hij, terwijl hij verder las. Hij keek niet op van zijn boek. Er was een stilte tussen de twee, tot Feferi terug kwam. Hij legde zijn boek neer met een boekenlegger erin en keek naar de twee. Een hele scene begon zich in zijn hoofd af te spelen. Hoe haar hand over zijn arm streelde, hoe hij haar jurk uitwerkte, het hoge gegiechel dat Feferi los liet als je haar oor aanraakte. Het deed hem niet veel meer. Dat van Feferi, dan. Hij baalde wel als een stekker hoor, maar ja. "Dus, er nog steeds vvan overtuigd dat ik en Sol vvrienden kunnen wworden, he?" vroeg hij aan Fef, die enkel even lachte. "Ja! Ik wil gewoon dat de twee belangrijkste mannen in mijn leven normaal met elkaar om konden gaan! Jullie hebben meer in gemeen dan jullie denken." Hmn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptyma maa 12, 2012 11:19 am

Een blik vol afschuw keek hem aan en hij wierp dezelfde blik terug. Hij had hem nooit gemogen. Dat kut joch dat er niet tegen kon dat hij uiteindelijk gedumpt was door FF. Wat ziek. Het irriteerde hem dat de jongen dit steeds nog niet leuk leek te vinden en daarom haatte hij hem. Sollux was simpelweg gewoon bang dat Ampora FF terug zou nemen als de tijd aan brak. En dat liet hij echt niet gebeuren. Ampora was al bekend als een stumper in de relatie en die stumper mocht zijn crush voor een goud hebben. De jongen leek hem te negeren, op een enkele "Sol." na, was een of ander boek aan het lezen. Hoe ziek kon je wel zijn. Het was ook ng behoorlijk ongezellig. Het duurde niet lang voordat FF terug was met de koffie en met een liefdevolle glimlach pakte hij de dampende plastic beker van haar aan. Het rook al meteen lekker. Hij zette het ding voor hem neer, wachtte even totdat het wat kouder geworden was. Vanuit zijn ooghoeken zag hij Ampora kijken, maar het boeide hem niet. Voorzichtig streek hij een lok van haar haar die voor haar gezicht achter haar oor. Hij was nogal groter dan haar, wat er best wel grappig uit zag. En waardoor ze nog schattiger leek.
"Dus, er nog steeds vvan overtuigd dat ik en Sol vvrienden kunnen wworden, he?" Hij keek even naar Ampora, liet zijn blik al snel naar FF gaan.
"Ja! Ik wil gewoon dat de twee belangrijkste mannen in mijn leven normaal met elkaar om konden gaan! Jullie hebben meer in gemeen dan jullie denken." Hij rolde met zijn ogen. Ja vast. Ze lachte, raakte zijn hand zachtjes vast.
"Ik geloof je niet. Wat kan Ík met Empora gemeen hebben?" vroeg hij, lichtelijk spottend om de andere jongen. Sollux was er overtuigd dat hij veel beter was dan dat stuk ongeluk in de liefde. En dat joch fotografeerde, had niet eens een normale baan en zou vast in de problemen komen als hij wel opeens voor de kost moest werken. Droog gegrinnik kwam uit zijn mond. Inderdaad. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydi maa 13, 2012 2:44 am

"Ik geloof je niet." Typisch Sollux. Klassiek. "Wat kan ík met Empora in gemeen hebben?" Empora. Em. Por. A. Ampora. Jezus Sollux, doe een beetje moeite.
"Ámpora." corrigeerde hij, de nadruk leggende op de A. Imbeciel. Feferi staarde hem voor een moment aan alsof het gek was dat hij iemand verbeterde wanneer zijn naam verkeerd uitsprak. Dat was toch logisch, of lag het aan hem? Kon best.
"Nou," begon Feferi, "julie veranderen allebei in baby's als ik geen aandacht aan jullie besteed of korte antwoorden geef." Feferi lachte, maar Eridan zag er de lol niet van in. Nou ja, wwhatevver. "En vergeten voor julliezelf te zorgen als niemand je eraan herinnert: oh, ja, je hebt eten nodig!" Ze lachte opnieuw en Eridan glimlachte flauwtjes. Ja ja. Allemaal negatieve dingen, natuurlijk.
"Nog wwat aardigs om te zeggen ovver je grote vvriend en mij?" mompelde hij en speelde een beetje de kaft van zijn boek uit miserie. "Jawel," begon Feferi weer en hij keek haar even aan. "Jullie zijn allebei grenzeloos lief. En grappig. En jullie maken allebei dingen."
"Dingen?" vroeg hij. "Ja! Hij games en jij foto's." Eridan lachte schamper, maar gunde haar een gemeende glimlach bij zijn woorden. "Dat is alles behalvve hetzelfde."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydi maa 13, 2012 9:15 am

"Ámpora." Hij snoof.
“Wat je wilt, joh,” mompelde Sollux en hij rolde onverschillig met zijn ogen. Man, uitspraakfouten konden toch wel een keer gebeuren? Iedereen had dat wel eens. Kon toch ook bij hem gebeuren? Oké, die lisp zat er nou eenmaal. Het was aangeboren en hij kon het wel af gaan leren, maar de spreekcursussen die hij had gehad vroeger werkten gewoon niet. Ampora moest daar nou eenmaal mee leven. Iedereen moest daar mee leven. En vooral hijzelf.
"Nou, jullie veranderen allebei in baby's als ik geen aandacht aan jullie besteed of korte antwoorden geef." Sollux sloeg zijn armen over elkaar. Hij wist dat het waar was, deels dan. Hij hield van haar, daar kon hij ook niets aan doen. Daar kon niemand wat aan doen. Zijn armen ontvouwden zich en hij bracht de warme beker naar zijn mond toe, dronk er wat van. Eheh. Het was een beetje heet. Hij zette het ding al weer neer. "En vergeten voor julliezelf te zorgen als niemand je eraan herinnert: oh, ja, je hebt eten nodig!" Hij trok een wenkbrauw op toen Ampora even flauwtjes glimlachte, nam weer een slok van de warme koffie. Koffie kon niet koud zijn, dat was ook weer waar.
"Nog wwat aardigs om te zeggen ovver je grote vvriend en mij?" Zijn blik ging even naar het boek waar Ampora mee aan het spelen was, maar als snel weer naar FF.
"Jawel, jullie zijn allebei grenzeloos lief. En grappig. En jullie maken allebei dingen." Hij glimlachte zachtjes, pakte voorzichtig haar hand vast. Awwwh. Dat was cute.
"Dingen?" Ehehe. De jongen leek niet blij te zijn met dat woord.
"Ja! Hij games en jij foto's." Hun handen lagen op de tafel, zijn duim gleed zachtjes over de zachte oppervlakte van haar hand.
"Dat is alles behalvve hetzelfde." Voor het eerst in zijn leven was Sollux het met Ampora eens, maar hij liet het niet merken, haalde zijn schouders onverschillig op.
“Ik snap alleen niet hoe je Ampora lief en grappig kan noemen,” mompelde hij, dronk weer wat van zijn koffie. “Voor zover ik weet is hij alleen maar verwend en irritant.” Ehehe. Oké, dat was een mening. Hij had geen idee hoe dat joch tegenover anderen was, maar hij bleef van zijn vriendin af. Grom. Overbezorgdheid? Nah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydi maa 13, 2012 9:56 am

Eridan nam een slok van zijn drinken terwijl Sollux sprak. "Ik thnap alleen niet hoe je Ampora lief en grappig kan noemen," begon de jongen. Hij liet het maar gaan, was niet anders gewend van Sollux. Ja, natuurlijk deed het hem wat. Natuurlijk wou hij dat Sollux hem kon waarderen zoals hij hem eigenlijk waardeerde. Maar hij zou verdomd zijn als hij dat liet merken. Ja, hij was nogal vreemd. Het was op sommige momenten moeilijker te ademen wanneer de jongen in de buurt was. Maar dat was juist waarom hij zichzelf een plezier deed en een afwijzing bespaarde.
"Ik snap alleen niet hoe je Ampora lief en grappig kan noemen." Ach.. "Voor zover ik weet is hij alleen maar verwend en irritant." Hij liet het maar voor wat het was. Hij speelde met de bladzijdes van zijn boek en zijn donkerblauwe ogen keken afwezig over enkele woorden die hij kon opvangen terwijl hij naar de volgende bladzijde flikte, wat sneller ging dan dat zijn ogen konden volgen. Jup, hij baalde. Hoe kon het ook anders? Het ging altijd zo bij hem. Degene waar hij het meeste aandacht van verlangde, kon het niet uitstaan. Het was iets waar hij mee had leren leven.
"Sollux!" iepte Feferi en wierp Eridan een ietwat meelevende blik, maar hij waaide maar met zijn hand dat het goed was. Hij zag het nut er niet meer van in om ruzie te maken. "Nou ja, jij kent natuurlijk een andere Eridan dan ik." Stil, Fef, stil. Na enkele seconden liet hij zijn blik omhoog glijden en zag hij Feferi aan Sollux's arm hangen, dus hij ging weer terug naar zijn boek. Hij las het niet, speelde enkel met de pagina's uit verveling en frustratie. Feferi kuste Sollux's wang en zijn maag wou zich omkeren. "Maar jullie zijn allebei heel belangrijk voor me! Ik wou dat jullie beter met elkaar op konden schieten." Een korte zucht verliet haar mond en voor een moment had hij het idee dat ze ietwat somber was. "Fef?" Ze glimlachte weer even. "Hey, ik heb een idee!" iepte ze vrolijk. Typisch Feferi. "Waarom doen jullie niet eens iets met z'n tweeën?" Oh God. Ze wist ook niet van ophouden, he?
"Dat lijkt me.. niet het beste plan." mompelde hij met enige tegenzin in zijn stem. Een jongensavond of zo met Sollux? Nee bedankt. Alleen omdat hij precies wist hoe dat zou gaan, en dat niet echt iets was wat hij mee wou maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydi maa 13, 2012 10:51 am

De andere jongen leek hetzelfde te doen, negeerde zijn beledigende opmerkingen. Awwh. Nu was er helemaal niks aan. Thanks Ampora. Grom grom.
"Sollux!" De hand in de Zijne kneep hem waarschuwend en hij zuchtte. Gelukkig wuifde de ander het weg en hoefde Sollux geen excuses aan te bieden. Dat zou nogal gênant zijn aan de ene kant. Ehehehe.. "Nou ja, jij kent natuurlijk een andere Eridan dan ik." Hij rolde met zijn ogen, nam nog een slok van zijn koffie. Hmmmm. Lekker. "Maar jullie zijn allebei heel belangrijk voor me! Ik wou dat jullie beter met elkaar op konden schieten." Hij snoof.
"Ik heb liever dit deel dan dat." Veel leuker. Of zo waar had hij het ookalweer over?
"Hey, ik heb een idee!" Nou vertel maar. "Waarom doen jullie niet eens iets met z'n tweeën?" Oh god.
"Fucking Hell no!" snoof hij en hij dronk weer van zijn koffie. Verzet tegen FF was nooit handig. Ze wist er altijd om heen te draaien.
"Dat lijkt me.. niet het beste plan." Hij knikte zachtjes, dronk zijn koffie leeg, zich zorgen makend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptywo maa 14, 2012 4:59 am

Het zal wel aan mij liggen. Het zal wel aan mij liggen. Het zal wel aan mij liggen. Het zal wel aan mij liggen. Het zal wel aan mij liggen. Het zal wel aan mij liggen. Het zal wel aan mij liggen. Het zal wel aan mij liggen. Het zal wel aan mij liggen. Diezelfde zes woordjes bleven zich in zijn hoofd herhalen, terwijl hij nadacht over het feit dat die death-glare die hij kreeg van Sollux op de een of andere manier heel heet was. Het zal wel aan mij liggen. Hij zou wel gewoon helemaal gek zijn. Hij zou wel de enige persoon op aarde zijn die niet-seksuele-agressiviteit ooit zou ervaren als.. zoiets. "Ik stelde ook maar wat voor!" iepte Feferi en hij dacht een glans van frustratie te herkennen. "En met z'n drieën dan?" Wat deden ze nu dan?
"Nee." nipte Eridan terug, nog geen seconden nadat ze uitgesproken was. "Dit lijkt me al genoeg met z’n drieën. No way dat ik nog een keer met Ampora opgethcheept moet zitten." Feferi's handen krulde in elkaar en ze staarde naar haar koffie. Hoe haar vingers in haar huid drukte ging hem niet ongemerkt. Hij merkte ook op dat ze op haar lip beet, alsof ze iets terug wou houden. Zijn blik ging naar Sollux en zei in feite zie je wwat je nu wweer gedaan hebt? Maar dan zonder woorden. "Fef?"
"Wat is het toch met jullie?!" Oeps. "Kunnen jullie voor geen seconde opgroeien en even nadenken over wat ik wil? Het is net alsof jullie elkaar willen haten. WAAROM HATEN JULLIE ELKAAR EIGENLIJK?!" Enkele mensen keken achterom naar hun en Eridan keek naar zijn boek en slompte wat in mekaar. Hij voelde hoe hun blikken prikte, hoe mensen die hun niet kenden, hun alle drie oordeelde. Ja, daar had ze hem wel een mooie vraag gesteld. Vooral omdat hij er helemaal geen antwoord op had.
"Wwat wwil je dat ik zeg, Fef? Wwat ik ook zeg, leuk zul je het niet vvinden. Je wwilt niet horen wwaarom ik jouww nieuwwe liefde haat." Feferi's ogen vergrootte zich wat en ze schudde haar hoofd zachtjes. "Eridan." begon ze. Hij draaide zijn hoofd een beetje en er klonk een 'hm?' geluidje. "Wat wil je daarmee zeggen?" Ugh..
"Wwat ik bedoelde, wwas dat als ik zeg dat elk wwoord dat hij spreekt een reden is om te gelovven dat het een persoonlijke aanvval gericht naar mij is, je dat niet erg leuk zou vvinden." Feferi sloeg haar armen over elkaar, keek uit het raam met zichtbare frustratie en hij keek even naar Sollux. Een diepe frons verscheen op zijn gelaat, voordat hij weer terug keek naar zijn boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptywo maa 14, 2012 5:21 am

"Ik stelde ook maar wat voor!" klonk er, FF duidelijk wat gefrustreerd. "En met z'n drieën dan?" No way.
"Dit lijkt me al genoeg met z’n drieën. No way dat ik nog een keer met Ampora opge2cheept moet zitten," zei hij, bijna tegelijkertijd met Ampora’s “Nee”. No way dat hij hier als eerste wegging. Sollux wist niet wat de jongen nog allemaal van plan was. En hij wou het gewoon niet. Hun handen hadden elkaar al los gelaten en hij keek naar FF’s vingers die in haar eigen huid drukten. Hopeloos probeerde hij ze los te maken. Hij keek op en zag de blik die Ampora hem gaf, rekte zijn been uit en gaf hem een schop.
"Fef?" Het was Ampora’s schuld. Niet de zijne. Zijn hand gleed zachtjes over de bovenkant van haar hand, maar deze werd al snel zachtjes weggeduwd.
"Wat is het toch met jullie?!" Even voelde Sollux zich kleiner worden. "Kunnen jullie voor geen seconde opgroeien en even nadenken over wat ik wil? Het is net alsof jullie elkaar willen haten. WAAROM HATEN JULLIE ELKAAR EIGENLIJK?!" Hij maakte zich niet zorgen over de blikken die naar hun staarden. Hij maakte zich zorgen om FF. Eigenlijk had hij niet echt een heel erg zuiver idee waarom hij de jongen haatte.
"Wwat wwil je dat ik zeg, Fef? Wwat ik ook zeg, leuk zul je het niet vvinden. Je wwilt niet horen wwaarom ik jouww nieuwwe liefde haat." Een lichte zucht kwam uit zijn mond. Daar gaan we weer. FF leek er door te schrikken en deze keer pakte hij haar hand gewoon zachtjes vast.
"Eridan." Zijn ogen staarden naar de tafel. "Wat wil je daarmee zeggen?"
"Wwat ik bedoelde, wwas dat als ik zeg dat elk wwoord dat hij spreekt een reden is om te gelovven dat het een persoonlijke aanvval gericht naar mij is, je dat niet erg leuk zou vvinden." Oké, nu begon hij boos te worden. Zijn hand werd opnieuw weggetrokken en hij keek even naar FF die haar armen over elkaar had geslagen totdat hij begon met praten.
“Dat i2 niet waar,” gromde hij zachtjes. “Je zit alle2 allemaal 2elf uit te lokken. Al2of je het per2e leuk vind dat ik boo2 op je wordt.” Het irriteerde hem mateloos. Ampora had hem al vanaf de dag dat ze elkaar eigenlijk kenden gehaat en het enige wat hij daar tegen kon doen was om ook zo te reageren. Het was allemaal Ampora’s schuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptywo maa 14, 2012 5:38 am

"Dat ith niet waar." begon Sollux met een grom in zijn stem. Eridan's donkerblauwe ogen staarde hem even aan en zijn ogen knepen zich wat samen en hij beet op de blubberige huid (was het wel huid?) aan de binnenkant van zijn lip om niet te gaan schelden, zonder duidelijke reden. "Je zit alleth allemaal thelf uit te lokken. Althof je het perthe leuk vind dat ik booth op je wordt." Ja, op welke andere manier kon hij aandacht krijgen van Captor? Bovendien was het een ritueel geworden. Het was iets dat bekend was en iets dat hij begreep. Iets dat nooit veranderde, hoewel alle andere dingen dat wel deden.
"Alsjeblieft zeg!" gromde hij luid en leunde wat naar voren omdat hij in een half liggende positie was gekomen op zijn stoel. "Al complimenteerde ik je, al zei ik al de juiste dingen op de juiste tijden, al had ik alle antwwoorden, dan nog, DAN NOG zou je me niet kunnen uitstaan." Het was toch zo? "Je bent zo vvol vvan jezelf." gromde hij hem toe. "En maar denken dat je alles wweet terwwijl je jezelf niet eens normaal kunt aankleden." Hij was al lang gestopt met de moeite nemen om in positief daglicht te komen te staan bij Sol. Er klonk een gefrustreerd geluid van Feferi's kant, al was dat waarschijnlijk meer over hun gebekvecht dan wat anders. Maar ja. Hij zou niet degene zijn die niet het laatste woord had. Dat liet zijn trots niet toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptywo maa 14, 2012 7:29 am

En het gebekvecht hervatte weer. Elke keer dat ze bij elkaar in de buurt waren, maakten ze wel zo’n woordwisseling. Elke keer, al was het er maar een. Ze konden niet op houden met elkaar te beledigen, leken elkaar niet met rust te laten. Sollux deed het alleen maar om de bal terug te kaatsen. Hij had eigenlijk geen idee wat Eridan tegen FF had gedaan, maar als hij waarschijnlijk wel wat aardiger tegen haar geweest, was ze nooit zo ongelukkig als dan bij hem gekomen.
"Alsjeblieft zeg!" Ampora leunde wat meer naar voren en een geïrriteerd geluid kwam uit Sollux’ mond. "Al complimenteerde ik je, al zei ik al de juiste dingen op de juiste tijden, al had ik alle antwwoorden, dan nog, DAN NOG zou je me niet kunnen uitstaan." Hij snoof. Ampora had eigenlijk gelijk, maar hij weigerde toe te geven. Nooit zou hij dat doen. "Je bent zo vvol vvan jezelf. En maar denken dat je alles wweet terwwijl je jezelf niet eens normaal kunt aankleden."
“Alsof jij beter bent dan mij en je wel normaal kunt aankleden, met die achterlijke sjaal van je!” Eigenlijk was hij boos en geïrriteerd. Boos op het feit dat Ampora meiden kon krijgen, maar daar niet eens oog voor leek te hebben. Geïrriteerd omdat dat joch niet eens op leek te houden. Boos, en misschien jaloers, omdat het voelde alsof toen FF een relatie met Ampora had, ze veel trotser op hem was dan nu op haar huidige vriendje. Het was niet eerlijk. Een zachte hand raakte de zijne aan, maar hij negeerde het. Sollux wist dat ze wou dat ze ophielden, maar ze zouden nooit ophouden. Niet totdat de ander op hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptywo maa 14, 2012 7:55 am

"Althof jij beter bent dan mij en je wel normaal kunt aankleden, met die achterlijke thjaal van je!" Cheap shot, Captor. Eridan klemde zijn kaken op elkaar met frustratie. Hij was vergeten dat Feferi er nog was, lette al lang niet meer op haar. Zo ging het wel vaker in die ruzies. Hij probeerde die ruzies niet meer te maken, om alles te negeren en te hopen op een positiever bestaan. Maar dat zat er niet in. Zijn trots liet het niet toe. En hij kende Sollux al veel, veel, veel langer dan vandaag en kende hem goed genoeg om te weten dat hij ook niet af zou treden.
"Ik draag tenminste geen T-shirts die uit het jaar nul afstammen die eigenlijk vvoor zwwervers bedoelt zijn!" Maar hij hield van die shirts. "En ik wweet zeker dat je je haar nu al vvoor twwee wweken niet heb aangeraakt, laat staan vverzorgd." Maar hij wou niks liever dan zijn handen erdoorheen weven. "En het feit dat je een scheur in je jas hebt vvoor nu al.. wwat zal het zijn, twwee jaar? Dat vvind ik nou echt belachelijk." Maar inmiddels herkende hij Sollux aan dat ouwe ding. "En dan heb je ook nog littekens op je wwangen vvan wwaar je als kind maar niet van die wwalgelijke acne af kon blijvven, wwaar je tevvens ook niks aan probeerde te doen!" En zonder ze, zou hij lang niet zo adorable zijn.

I hate that you make me love you. ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydo maa 15, 2012 10:44 am

En toen begon de woordenregel.
"Ik draag tenminste geen T-shirts die uit het jaar nul afstammen die eigenlijk vvoor zwwervers bedoelt zijn!" Ikke ikke ikke. Sollux had de shirts van zijn vader en een paar van zijn broers gekregen. Ze waren nog van goede kwaliteit en zouden niet zo snel gaan slijten, al gaf hij toe dat ze er niet echt modieus uit zagen. Maar dan nog. Hij vond ze mooi dus zou hij ze ook niet zo snel niet mee dragen. "En ik wweet zeker dat je je haar nu al vvoor twwee wweken niet heb aangeraakt, laat staan vverzorgd." Hij waste hij zijn haar met doodnormale shampoo, twee à drie keer per week. Wat kon hij er aan doen dat hij geen superdure shampoo had waar je haar na de douchebeurt bijna perfect zat? "En het feit dat je een scheur in je jas hebt vvoor nu al.. wwat zal het zijn, twwee jaar? Dat vvind ik nou echt belachelijk." De jas was een van zijn favoriete jassen en was nog niet kapot gegaan. Het was zonde om een andere jas te kopen als deze nog goed was. En die scheur was moeilijk te repareren, al viel het niet op en had hij er niet veel last van. "En dan heb je ook nog littekens op je wwangen vvan wwaar je als kind maar niet van die wwalgelijke acne af kon blijvven, wwaar je tevvens ook niks aan probeerde te doen!" Sollux kreeg het beeld voor zich van Eridan op de middelbare die waarschijnlijk zou gillen om zijn eerste pukkel. Wat jammer dat hij dat niet mee had gemaakt.
"Wat kan ik er aan doen dat ik geen verwend en egoï2tisch en perfect kind ben zoal2 jij?" gromde hij. Een hand raakte zijn arm aan.
"Sollux, hou toch eens op!" En uiteindelijk eindigde de situatie dat FF hem wel mee naar huis moest slepen en ze niks in het restaurant aten. Hm. Dan maar thuis hoor. "Je moet je excuses aanbieden aan Eridan." Hij keek op van de tv, waarbij hij op de bank zat en een arm losjes om haar heen had geslagen. Met een nietbegrijpende blik keek hij haar aan. "Je doet de laatste tijd nogal erg gemeen tegen hem. Hij heeft ook gevoelens." Een bezorgde blik keek terug. "Misschien moet je gewoon maar met hem praten." Een protesterend geluid kwam uit zijn mond, maar hij wist dat als FF het had bedacht, het ook zou gebeuren. En nu zat hij op een parkbankje in het gedeelte van het stadspark wat een beetje leeg was, wachtend totdat Ampora zou komen. "Iik wiil graag dat je naar het 2tad2park komt. Iik moet met je praten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydo maa 15, 2012 11:00 am

"Wat kan ik er aan doen dat ik geen verwend en egoïthtisch en perfect kind ben zoalth jij?" Perfect kind. Was het vreemd dat uit alle dingen, dat het enige was waar hij op lette? Perfect. Egoïstisch, misschien wel. Verwend, ja, waarschijnlijk wel. En perfect. Ahah. "Sollux, hou toch eens op!" Alleen daardoor herinnerde hij zich dat Feferi er nog was. "Laat maar, Fef." gromde hij en pakte zijn boek en zijn tas, waarna hij Starbucks uit stompte. Zo ging het nou altijd. En hij wist niet of hij blij moest zijn dat er tenminste nog een iets altijd hetzelfde was, of gedeprimeerd omdat de jongen iets was wat ver buiten zijn bereik lag.

Zijn mobiel trilde en hij pakte het ding op. Onbekend nummer. Hij opende het smsje en las de tekst. Iik wiil graag dat je naar het 2tad2park komt. Iik moet met je praten. Sollux. Enkel herkenbaar aan zijn vage manier van schrijven. Hij begon maar terug te smsen, proberend zijn vrolijkheid onder controle te houden. 'Wwoww. Heb je toch nog manieren? Totaal geen bevestiging of hij ging of niet, maar hij stond wel op. Hij deed zijn sjaal om en de rest van zijn shit. Zoals zijn jas.
"Wwat is er?" vroeg hij, toen hij aangekomen was. Nee, hij draaide niet om de pot heen. Hij wou weten waarom, WAAROM Sollux HEM had gevraagd om naar het stadspark te komen. Grote kans dat Feferi hem ertoe dwong. Zou hem niks verbazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydo maa 15, 2012 7:03 pm

Hij had eigenlijk geen idee waarom hij dit deed. Waarschijnlijk luisterde hij naar FF omdat ze zijn vriendin was, maar hij háátte Ampora. Heel erg. Zo erg dat het zelfs irritant was. Nou, nee. Dat ook weer niet. Hij vond hem gewoon irritant en haatte hem voor zover dat kon. Punt. Het was nooit echt de bedoeling geweest om hem te haten. Het was gewoon zo gebeurt. Daar kon hij ook niks aan doen. Verveeld schopte Sollux een steentje die bij zijn voet lag vooruit. Het belandde op de grond een halve meter verder. Faal. Na een heel aantal minuten zag hij vanuit zijn ooghoeken de jongen waar hij op wachtte. Of waar hij liever gezegd niet op wachtte. Hij had eerder gehoopt dat Ampora niet zou komen. Dan hoefde hij niet met hem te gaan praten. Grom grom.
"Wwat is er?" Hij keek op, wierp een blik op de jongen die voor hem stond met zijn o zo mooie – kuch – designerskleding en zijn perfectheid. Dat was ook een van de dingen die hij van het joch haatte. Er klonk wat gemompel van ‘moest van FF’, waarna hij maar even op de kwestie zelf kwam.
“Why the fuck haat jij mij?” zei hij. Zo. Hij had het gevraagd. Mocht hij nu weg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydo maa 15, 2012 7:40 pm

Gelijk had Eridan zeker gehad, zelfs als het antwoord maar kwam als een afwezig gemompel. Feferi kon inderdaad zeer overtuigend zijn, en chantage wou ook nog wel eens gebruikt worden. Ja, ze leek op een schat van een meid, maar stiekem had ze haar ruwe kantjes. Maar dat wou hij ook niet anders hebben hoor. Net als het feit dat Sollux er zo slonzig bij liep. Het had gewoon wel iets. Stiekem. Maar dat zou hij niet toegeven. Stel je voor zeg.
"Why the fuck haat jij mij?" vroeg de jongen. Eridan's blik wierp zich weer op Sollux en hij fronste. Waarom vroeg hij dat? Had hij dat niet duidelijk gemaakt bij Starbucks? Oké, dat waren allemaal leugens geweest. Of eigenlijk, de realiteit, alleen zei hij er niet bij dat hij hem er totaal niet om haatte. Hoefde hij ook niet te weten, toch?
"Omdat jij mij haat." sprak hij toen. Het klonk stom, maar denk er even over na. Hoeveel mensen mag jij, die jou niet mogen? Niet veel, want die mensen zijn niet aardig tegen je. En hoewel hij Sollux niet haatte, was het toch een vrij geldige reden. Ja toch? Hij wou er eigenlijk nog aanplakken 'je bent gemeen', maar deed dat niet. Iep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydi maa 20, 2012 9:26 am

Een licht afkeurende blik bestudeerde de jongen voor hem. Het zag er bijna té perfect uit. Alsof die nerd zo uit een sprookje was komen stappen. Het zou hem niet verbazen als dat zou gebeuren, maar ook niet als het niet zou gebeuren. Waarom lied hij zich eigenlijk zo leiden door FF? Bijna alles wat ze zei of deed gehoorzaamde hij, aangezien ze zijn vriendin was en hij bang was dat ze weg zou gaan als hij teveel nee zei. Daarom zei hij het nu niet meer zo vaak meer, al waren de dingen die hij moest doen ook al veeeeel minder geworden. Zijn ogen waren naar een random punt gaan staren, wat niet echt duidelijk te zien was achter zijn 3D-glazen, waar zijn blauwe oog en zijn donkerbruine oog zich schuil hielden. Gewoon, omdat ze dat konden.
"Omdat jij mij haat." Sollux trok een wenkbrauw op. Hele onderbouwend hoor.
"Ik heb eigenlijk nooit gezegd dat ik je haat," mompelde hij, lichtelijk verbaasd. Nope. Nog nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydi maa 20, 2012 9:29 am

"Ik heb eigenlijk nooit gezegd dat ik je haat," mompelde de jongen. Eridan keek hem even aan en twijfelde voor een seconde om wat hij moest zeggen. Natuurlijk wou hij niet dat Sollux hem wel ging haten om zijn volgende woorden. Dat was alles behalve de bedoeling. Dat was omdat het enige wat hij van Sollux verlangde, was enige vorm van affectie. Hij wou dat hij hem lief had, al wist hij zelf ook wel dat dat een verloren zaak was. En hij ging niet al zijn hoop erop zetten. Ooit zou hij zich eroverheen zetten.
"Je klinkt er nog zo vverbaasd bij ook. Nooit gedacht dat je die indruk wwekte?" Zijn donkere ogen richtte zich weer op die van Sollux, in hoeverre hij de jongen zijn ogen kon zien. Hij voelde hoe zijn hand zachtjes begon te trillen van nervositeit en stak allebei zijn handen in zijn jaszak. Beter. Hij had geen idee wat hij moest doen. Hij zou alles doen om zichzelf te bewijzen. Waarom betekende de jongen zoveel voor hem, terwijl hij nooit meer had gedaan dan hem als stront behandelen? Was het mogelijk om zo'n vaag verlangen te hebben naar iemand die jou niet mocht? Om je handen door warrig, bruin haar te laten glijden, om niet meer te doen dan aan iemand's lippen te hangen, om even alles kwijt te raken in iemand's ogen, als die iemand jou nooit zou zien staan op een manier die anders was dan negatief? Waarschijnlijk niet. Het klonk vrijwel onmogelijk.
"Wwat wwil je dan van me? Je hebt nooit gewwild dat ik je mocht, zelfs als ik dat wwel deed." En dat deed hij wel, al was het op een nogal rare manier. Het was een soort tegenop kijken en een soort verlangen naar, die zich uitte op een vreemde manier. Zoals een elfjarig kind dat een meisje haar haar trok zodat hij haar op zijn minst zou opvallen. Zodat hij niet uit haar gedachten zou wijken, al was het alleen om te denken 'wat een irritant kutjoch is dat toch'. Dat maakte niet uit. Het ging erom dat diegene aan je dacht. En het was over het algemeen makkelijker om iemand helemaal onder te bedolven met wat ze niet konden en waar ze te kort aan schoten, dan toe te geven dat je ze leuk vond. Ja, de angst voor afwijzing was sterk bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptydi maa 20, 2012 6:57 pm

Zijn magere handen had hij naast zich op het bankje geplaatst terwijl hij daar in een ontspannen houding zat. Sollux beide donkerbruine en blauwe ogen keken voor de helft naar Ampora en voor de helft van de tijd door hem heen. Het was stom dat hij hier zat, maar hij wist dat FF boos zou worden als ze er achter kwam dat hij niet met het joch had gepraat. En een boze FF was het laatste wat hij graag zou willen.
"Je klinkt er nog zo vverbaasd bij ook. Nooit gedacht dat je die indruk wwekte?" Hij snoof, reageerde er niet meer op dan dat. Anders dan zou er waarschijnlijk weer gebekvecht ontstaan. Natuurlijk. Wanneer ook niet? Oké, nu, maar dat deed er niet toe. "Wwat wwil je dan van me? Je hebt nooit gewwild dat ik je mocht, zelfs als ik dat wwel deed." Er kwam een zucht uit zijn mond.
"Het is gewoon gekomen dat ik eerder jaloers was omdat jij met FF had. En nu ben ik eigenlijk jaloers omdat jij haar hebt kunnen krijgen door Daten en de enige manier waarop ik dat had kunnen doen was door haar te benaderen terwijl ze emotioneel was," mompelde hij, ietwat onverstaanbaar. Het was waar en eigenlijk zo gênant om te zeggen. Toch zei hij het, aangezien liegen en bekvechten toch geen nut hadden. En wat zou het Ampora kunnen boeien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptywo maa 21, 2012 5:03 am

"Het is gewoon gekomen dat ik eerder jaloerth wath omdat jij met FF had. En nu ben ik eigenlijk jaloerth omdat jij haar hebt kunnen krijgen door daten en de enige manier waarop ik dat had kunnen doen wath door haar te benaderen terwijl ze emotioneel wath." Sollux, jaloers? Of nog vreemder: Sollux, jaloers, op hem. Wat moest hij daarvan vinden? Zijn relatie met Feferi was ook niet zo geweldig geweest.
"Als je het wwil wweten, zo gewweldig wwas het niet. Ik had alleen met haar omdat dat wwas wwat mijn ouders vvoor mij wwouden," vertelde hij. Zijn ouders hadden zijn hele leven gepland. Dat was alles behalve ongewoon voor rijke kinderen. Feferi was de dochter van een of ander zusterbedrijf van dat van zijn vader. En dan konden ze de bedrijven samensmelten en had het Ampora gezin ze allebei, zonder dat de Peices' het zouden begrijpen. "Ik hield haar en mezelf vvoor gek. Ik denk dat ze blijer is met jou dan ze ooit met mij wwas." stelde hij Sollux gerust. Hij wist al een tijd van zichzelf dat hij niet op meisjes viel en dat was geen probleem. Het enige was dat hij niet wist hoe zijn vader zou reageren. Niet dat die vaak in de buurt was om mee te praten. Maar goed. Zijn relatie met Feferi was dus alles behalve... real.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptywo maa 21, 2012 8:02 am

Zijn gezicht was wat kleurvoller geworden door zijn toegave en hij beet zachtjes op zijn lip, starend voor zich uit. Het was moeilijk voor hem om zoiets toe te geven en de enige reden waarom hij het deed was dat hij diep van binnen hoopte dat alles weer goed zou komen. Als het goed geweest was. Nou ja, meer dat ze normaler met elkaar om konden gaan en niet elke keer op elkaar hoefden te schelden, zodat FF niet boos werd. Ja, hij wou haar niet kwijt. Hij had haar nu met alle moeite gekregen die hij had en haar opgeven zou hij van zijn lang zal ze leven niet doen.
"Als je het wwil wweten, zo gewweldig wwas het niet. Ik had alleen met haar omdat dat wwas wwat mijn ouders vvoor mij wwouden." Sollux keek op en knipperde even met zijn ogen. Wablief? "Ik hield haar en mezelf vvoor gek. Ik denk dat ze blijer is met jou dan ze ooit met mij wwas." Hij snoof zachtjes, bleef stil. Ampora en FF hadden alleen met elkaar gehad omdat ze gedwongen werden?
“2hit man,” mompelde hij zachtjes, aan de ene kant wel begrip hebbend voor de jongen. En de enige reden waarom hij haar bij zich hield, was omdat hij de moeite niet wou opgeven. Wat egoistisch. Maar toch. Zelfs alle verhalen die hij over haar had gehoord, negeerde hij en vergat hij, zodat er misschien nog hoop in de relatie was. Want zoals het er nu uit zag.. Sollux gaf het nog een paar maandjes. Daarna zou het waarschijnlijk echt over zijn en was al zijn moeite voor niks geweest. Zijn ogen staarden afwezig naar de grond terwijl hij daar zat, Ampora eigenlijk gewoon negerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptywo maa 21, 2012 10:47 am

"Thit man." Jup. Maar hij was het wel gewend dat zijn ouders hem vertelde wat hij moest doen. Het.. hoorde soort van. Zijn vader had hem erin geprent dat hij het bedrijf over zou nemen, dat hij zou proberen het uit te breiden, dat hij zou zorgen voor een zoon of dochter om het bedrijf aan door te geven en dat hij zich bij zijn eigen classe moest houden. Niet dat hij zich aan dat laatste hield. Maar hij had zich al neergezet bij het idee dat hij geen fotograaf zou kunnen worden. Dat kon niet door het bedrijf.
"Mag ik," begon hij, en stopte even. "Mag ik naast je zitten?" Normaal vroeg hij zoiets niet en deed hij het gewoon, maar hij wist niet precies hoe zijn relatie met Sollux ervoor stond. Man. Dat klonk verlept. Maar hij bedoelde meer dat hij niet wist of hij nog steeds een mentaal straatverbod had van een meter afstand of niet. Kwam hij zo wel weer achter, blijkbaar. Baka.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptyzo maa 25, 2012 10:56 am

Eigenlijk had hij nu wel wat meer respect voor Ampora gekregen. Ze haatten elkaar om redens waarvan ze zelf ook de conclusie niet echt konden trekken en de haat was tijdens het gesprek wat weggedreven, al bevond het zich op de achtergrond. Nou ja.. haat.. Het was meer irritatie voor de haat die Ampora voor hem had. Het was even stil en sollux' ogen staarden naar een random punt achter de jongen voor hem. Zodat hij hem niet aan hoefde te kijken en dan iets moest zeggen. Hij voelde zich vreemd. Er waren geen woorden voor, zo vreemd was het. Maar ja, dat was niet belangrijk.
"Mag ik." Hij keek op door de twee woorden. "Mag ik naast je zitten?" Sollux rolde met zijn ogen en haalde zijn schouders op.
"Je doet maar," snoof hij. Normaal had het wel wat uitgemaakt, maar nu was het anders. Er volgde weer een korte stilte. "Waarom heb je het bericht eigenlijk niet gewoon genegeerd, als ik jou was had ik dat gedaan."Waarom was hij opeens zo nieuwsgierig? God, we'll never know. Of misschien toch wel. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Emptyzo maa 25, 2012 11:58 pm

"Je doet maar." Eridan plofte neer op de bank. Nou ja, hij plofte niet echt. Hij ging netjes zitten. Like a sir. Gentleman. Van adel. Met een koninklijk achterwerk dat hij vaak genoeg in het gras plantte want een kont bleef een kont, hoe je het ook noemde. Achterwwerk. Ahah. Billen. Nog zo'n geweldig woord. Dit soort dingen waren gewoon echt niet serieus te nemen. No chance. Hij wou weet zeggen, maar Sollux begon alweer te praten. Ook goed.
"Waarom heb je dat bericht niet genegeerd? Alth ik jou wath had ik dat gedaan." OMDAT IK VAN JE HOU. Ahah. Zo clingy was hij wel. Maar hij zweeg, wat wel zo logisch was. Stel je voor. Lmfao. Nou goed, even bedenken wat hij moest zeggen. Denk. Denk. Denk. Stiekem zie ik Eridan nu met zo'n Jimmy Neutron gigahoofd. Sorry, ben op stage, kan alleen raar zijn in mijn posts. Zielig hé?
"Wweet ik vveel." Yes ... Good ... Man waarom was daar geen normaal antwoord op te vinden? Damnit. Ughnughzughmugh. Irritatie. Hij kon geen goed antwoord bedenken zonder dat het raar overkwam of hem verraadde. Nah, als hij zei dat hij Sollux leuk vond, kreeg hij een klap op zijn kop met de melding dat dat een vreselijke grap was of wwhatevver. "Misschien wwou ik ergens wwel dat je me niet zo haatte." Urp. "Vvoor Fef, you knoww." Lol, mooie redding hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





.turning into love-sick lullabies.;;x Empty
BerichtOnderwerp: Re: .turning into love-sick lullabies.;;x   .turning into love-sick lullabies.;;x Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
.turning into love-sick lullabies.;;x
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love Dust~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: IGx The City :: Centrum-
Ga naar: