Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
ZoekenIndexLaatste afbeeldingenPortalInformatieRegistrerenInloggen

 

 ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Empty
BerichtOnderwerp: ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x   ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Emptyzo maa 11, 2012 9:10 am

Eridan lag met zijn buik in het gras, zijn oog tegen het kijkgat van zijn camera. Zijn vinger drukte de knop een klein beetje in om scherp te stellen, maar realiseerde zich toen dat hij op de verkeerde modus zat. Shit. Hij draaide het knopje zodat hij weer op de goede zat en keek toen weer opnieuw. Gelukkig, Nijntje zat nog. Hij drukte het knopje weer heel zachtjes in en het maakte geluiden die aangaven dat het aan het scherpstellen was, waardoor het konijn zijn oren naar voren prikte. Hij nam een foto of negen, tot het diertje wegrende. Dag Nijntje.
Hij stond weer op en bekeek de foto's en verwijderde die die niet zo leuk waren. Het was een wonder dat dat diertje hem zo dicht bij had laten komen. Nou ja, zo dicht bij zat hij ook weer niet. Maar inzoomen werkte wonderen, he? Hij liet zijn camera zakken, het hing immers toch rond zijn nek. Hij stapte naar voren, eigenlijk wel weer klaar om naar huis te gaan. Zijn hand ging door zijn chocolade bruine haar, waar een blonde lok tussen zat. Hij slofte vooruit, zag tegen de terugreis op. Ja, dat was het irritante eraan. Daarom maakte hij meestal foto's in de stad.

[&Sollux]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x   ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Emptyzo maa 11, 2012 9:33 am

Half wakker zat hij daar op het bankje met de telefoon aan zijn oor. Feferi belde, ze kon uiteindelijk niet komen omdat ze verkouden was geworden. Ocharme. Ze zaten nog even te praten over random dingen, Sollux een beetje teleurgesteld omdat ze niet kon komen maar hij overleefde het wel. Feferi elke minuut excuses makend aangezien ze het zo rot voor hem vond. Was hij speciaal voor haar naar het park gegaan. Een beetje aan de andere kant van de stad voor hem, maar hij overleefde het wel. Hij zou hier nog even blijven hangen, kletsend met de liefde van zijn leven aan de telefoon. Ehehe. Feferi en hij waren nog maar aan het daten, maar het voelde net alsof ze al maanden met elkaar verkering hadden. En dat hadden ze zelfs nog niet eens. Bij elke excuses verscheen er een glimlach op zijn lippen en zei hij tegen haar dat het niet gaf. Ze zei ook dat hij haar niet hoefde te bezoeken, aangezien ze toch eigenlijk liever de hele dag wou slapen en hij dan niks te doen zou hebben. Hij zou morgen wel even bij haar langs gaan. Na een klef afscheid - ‘Ik hou van je’ ‘Ik hou ook van jou’ (…) ‘Nee jij hangt op! ♥’- hing Sollux uiteindelijk op. Hij keek met een glimlach naar het ding en sms’te nog wat random personen. Daarna bleef hij zitten, tot een stelletje verderop zijn blikveld in liep en hij een soortvan was gedwongen om op te staan. Op een of andere manier was het een beetje vreemd als hij andere stelletjes zag. Vooral aangezien Feferi er nu niet was en hij niet met haar kon opscheppen. Hehehe. Dat kon later nog wel. Sollux begon te lopen, met zijn handen op zijn zakken en niet erg oplettend, toen hij opeens tegen iemand op botste.
“2hit man, kijk toch-..” Hij stopte abrupt in zijn zin toen hij zag tegen wie hij op was gebotst. “Ampora,” snoof hij, zijn kin wat ophalend tegenover de troll. Hij was iets groter dan Eridan, dus het had wel wat effect. Muhaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x   ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Emptyzo maa 11, 2012 9:43 am

Langzaam maar zeker kroop Eridan's camera weer zijn handen in, kijkend naar verschillende foto's. Het waren vooral stadsfoto's. Van stelletjes, van koffie, van winkels, van straten. Niks bijzonders. Er zaten ook wat natuurfoto's tussen, maar daarvoor moest je zo vroeg opstaan. Iemand botste tegen hem aan en het eerste waar hij opnieuw naar greep, was zijn camera. Hij was een beetje naar achteren gestorteld, maar niet gevallen. Gelukkig, camera had het overleefd. Hij keek op, om te zien wie er zo onbeleefd was om tegen hem aan te lopen.
"Thit man, kijk toch-.." Oh. Hij. Hij en Sollux Captor kende elkaar al een tijdje. Ze lagen elkaar totaal niet. Sollux had zijn romantische interesse afgepakt. Hoewel hij nu niet veel meer in Feferi zag dan een goede vriendin, was het destijds toch behoorlijk klote geweest. Hij kende Feferi al veel langer dan Sollux. Het was niet eerlijk. Het was moeilijk. Het was moeilijk en niemand begreep het. En nu lag het allemaal alleen nog ingewikkelder. Maar dat was iets dat Sollux noch Feferi zou begrijpen, dus zou hij het ook nooit uitleggen.
"Ampora." snoof Sollux. Ugh. "Captor." gromde hij onder zijn adem. De jongen haalde zijn neus naar hem op, alsof hij beter was dan hem. Hij had het altijd al gehaat dat hij korter was dan Sollux. "Wat doe jij hier?" Grom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x   ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Emptyzo maa 11, 2012 10:30 am

Zijn handen zaten in zijn broekzakken en met een nonchalante houding stond hij daar tegenover Eridan. Wat kon hij er aan doen dat Feferi hem leuker vond? Hij had het van te voren eigenlijk niet eens geweten. Zijn blik ging naar de fotocamera die rond de ander zijn nek bundelde. Sollux snapte nie hoe dat joch foto's maken leuk vond. Het was natuurlijk wel leuk als er foto's werden gemaakt als je uit ging of zo, maar nonstop foto's maken faalde gewoon. Alsof je daar geld mee kon verdienen. Niet dus. Helemaal niet. Faal. Maar Feferi was nu dus zijn crush en niet meer die van Eridan. Ze was helemaal onbereikbaar voor hem en Sollux had haar om zijn vinger gewonden. Op een positieve en lieflijke manier, ofcourse. Hell no dat hij haar ging misbruiken. Daar was ze veel te lief voor. Ehehehe. <3
"Captor," werd er terug gegromd. Een spottende glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij de uitdrukking op Eridan's gezicht zag en zijn ego werd wat groter. Die was niet blij hem te zien. "Wat doe jij hier?" Oh echt? Was dat serieus de enige vraag die je kon stellen, Eridan?
"Mag ik niet een2 door het national park lopen? Nou ja, al2 je het echt wilt weten: Ik had hier met Feferi afge2proken maar ze had afgebeld omdat ze ziek i2, dus ik wa2 net van plan om naar haar toe te gaan." Dat was niet waar, maar Eridan hoefde ook niet alles te weten. Met een simpele beweging had hij de camera in zijn handen en deed hij het ding aan. Sollux begon te lachen toen hij de eerste foto zag. "O 2erieu2 Ampora? Kleine konijntje2? Dat i2 echt ziek, man." Hij grinnikte nog even na en ging nog wat door de foto's heen. "2aai. 2aai. Nog 2aaier."
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x   ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Emptyzo maa 11, 2012 10:44 am

"Mag ik niet eenth door het national park lopen? Nou ja, alth je het echt wilt weten: Ik had hier met Feferi afgethproken maar ze had afgebeld omdat ze ziek ith, dus ik wath net van plan om naar haar toe te gaan." Dat Feferi ziek was, had hij ook nog meegekregen van haar. Verkouden. Hij had haar beterschap gewenst via sms en krijg een 'dankjewel eridan! <3' terug. Niks belangrijks, dus. Waarom zat het hem zo onder de nagels dat Sollux Feferi ging bezoeken? Toegegeven, hij gaf niet meer om Feferi.. Op die manier.
Zijn camera werd ruw getrokken, maar de strap om zijn nek werd niet van hem afgehaald, dus Sollux trok ook meteen zijn hele hoofd mee naar beneden. Irritant joch. Dacht dat ie beter was dan iedereen. Het enige wat hij nog wou doen, was hem een klap verkopen.
"O therieuth Ampora? Kleine konijntjeth? Dat ith echt ziek, man." Rotjoch dat het was. "Wwat vverwwacht je hier dan te zien? Jaguars?" gromde hij hem toe. Na een korte grinnik uit leedvermaak drukte Sollux op verder. Hij trok niet weg, was ergens niet geheel ondankbaar voor de situatie. Ja, ja. "Thaai. Thaai. Nog thaaier." Het knaagde aan hem dat Sollux zijn foto's niet mooi vond. Een paar honderd foto's verder zaten foto's van de photoshoot die hij met Feferi had gedaan, omdat ze de modellenbusiness in wou en headshots nodig had.
"Flikker op, Captor." gromde hij. Zijn handen klemde om zijn camera en hij griste deze uit de jongen zijn handen. Had hij tenminste zijn handen aangeraakt. Toch bleef hij hem vuil aankijken, maar deed zijn camera uit en zuchtte gefrustreerd. "Nou, moet je niet naar Fef?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x   ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Emptyzo maa 11, 2012 3:13 pm

Hij wist dat de halsding om Ampora's nek zat, maar dat was juist het leuke er van. De foto's waren veranderd, meer stadser. Saaaaaaai. Had de jongen niet eens leuke foto's of zo? Dat faalde ook wel. Sollux snoof toen hij een foto van een stelletje zat. Dat joch was ook echt tientallen keren afgewezen. Niemand moest hem, dat verklaarde ook eigenlijk alles. Hehehe. 
"Wwat vverwwacht je hier dan te zien? Jaguars?" Ongeïnteresseerd rolde hij met zijn ogen, ging weer verder met stomme foto's kijken. Weer al die stomme saaie foto's. Thank god dat hij zich geen zorgen hoefde te maken dat Eridan FF afpakte. Feferi dus. Hij gaf alleen vrienden de coole afkortingen en Ampora was er duidelijk geen een van. "Flikker op, Captor." De camera werd uit zijn handen getrokken en even knipperde hij verbaasd met zijn ogen, oké. "Nou, moet je niet naar Fef?" Hij rolde met zijn ogen.
"Ik heb geen haa2t of zo. Ik moet eerst ook nog wat andere dingen doen." Zijn blik ging naar de camera. "Why the fuck maak jij eigenlijk foto'2?" Hij snapte het niet en zou het eigenlijk nooit snappen, maar voor een keer gaf hij de jongen de kans om het uit te leggen. Niet dat het hem wat boeide. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Eridan

Eridan


RPG punten : 17
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 21 years
Partner: so youll just sit tight, and watch me unwind. its only what youre asking for. youll be just fine with all of your time, its only what youre waiting for.
Krachten:

''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x   ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Emptyma maa 12, 2012 2:36 am

"Ik heb geen haatht of zo. Ik moet eerst ook nog wat andere dingen doen." Ja, natuurlijk. Hoe had hij ook anders mogen verwachten? Sollux's drukke leven van computercodes uittypen. Ja, er was niks zo geweldig als dat. Sollux's ogen rustte weer op zijn camera, waar zijn eigen handen nog omheen geklemd zaten. "Why the fuck maak jij eigenlijk foto'th?" Toonde hij nou interesse? Op de enige manier dat Sollux dat bij hem leek te kunnen dan wel.. Maar toch. Mocht hij dat vooruitgang noemen? Hij vond van wel.Al wist hij dat hij het niet zo mocht opvatten, maar hij kon zichzelf er niet van tegen houden. Hij wou gewoon ergens dat Sollux interesse had in wat hij deed, al zou hij dat niet toegeven.
"Dat is mijn wwerk." vertelde hij. Hoewel Eridan uit een heel rijke familie kwam. Hij hoefde niet perse te werken, het zou op zijn pootjes terechtkomen. Hij zou zijn vader's bedrijf overnemen en kon zo zijn eigen familie ondersteunen. Niet dat het was wat hij wou, maar hij accepteerde het. Hij wou dat zijn bloedlijn een goed bestaan zou blijven leiden en weigerde de schuld te zijn dat zijn familie in een flat moest wonen. Maar tot zijn vader's pensioen, kon hij nog makkelijk zijn ware passie achtervolgen als fotograaf. Hij nam vooral foto's van modellen en begeleidde shoots voor Vogue, maar dat deed hij met een andere camera. Meestal dan. Lag eraan wat ze precies wouden. "Ik moet toch geld vverdienen." Geen idee of Fef Sol had verteld over hoe rijk zijn gezin was. Had hij zelf niet gedaan, in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sollux

Sollux


RPG punten : 16
Registratiedatum : 11-03-12

Character sheet
Leeftijd: 23.
Partner: Feferi!
Krachten:

''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x   ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Emptyma maa 12, 2012 8:51 am

Eigenlijk had hij helemaal niks te doen. Al zijn werk was al af en hij had speciaal zijn middag vrijgehouden voor FF. Nonchalant ging zijn hand door zijn haar en zijn blik ging naar het veld toe, waar in de verte een hert te zien was. Ehehe.
"Dat is mijn wwerk." Werk. Lol. FF had hem verteld dat Ampora rijk was en dan een baantje nemen? Misschien kreeg hij niet veel geld van zijn ouders. Ook egoïstisch. Nee, dat was niet waar. Ze had hem alles verteld wat ze over Ampora wist toen ze een keer melig en aangeschoten waren. Nou ja, niet van die hele diepe geheimen. Dat niet. Hij was zelf technicus bij een gamebedrijf, waar hij veel codering en stuff deed. Eerder had hij ook een baantje als webdesigner gedaan, maar dat lag hem minder. Hij kreeg er ook niet veel voor betaald en het hing er van af of mensen er behoefte aan hadden of niet. Ehehe. Het enige wat hij van Ampora’s baan wist was dat hij fotograaf was. Dat had FF hem vaagjes ooit verteld en nu herinnerde het hij zich weer. Ohja. "Ik moet toch geld vverdienen." Hij rolde met zijn ogen. Zijn telefoon ging en hij nam op, het was een van de mensen van het bedrijf waar hij werkte die iets met hem wouden bespreken. Sollux was toch een newbie op het gebied van gamedesign, dus was het onbeleefd om te weigeren. Langzamerhand liep hij in het gesprek weg, aangezien hij geen idee had wat Ampora nog te zeggen zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Empty
BerichtOnderwerp: Re: ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x   ''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
''Vibrant rays;;eclipsed by the haze.x
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: IGx National Park :: Crosse Plains-
Ga naar: